Kérdésed van? Hívj minket! +3623747629 Vagy keresd online ügyfélszolgálatunkat!

Vásárlási feltételek

Általános szerződési feltételek
Adatkezelési tájékoztató
Vásárlási tudnivalók
Általános szerződési feltételek
Adatkezelési tájékoztató
Vásárlási tudnivalók
Mennyi idő alatt szállítják ki a megrendelt termékeket?

Minden esetben arra törekszünk, hogy 2 munkanapon belől megérkezzen a csomag, azonban előfordulhat megnövekedett szállítási idő.

Hogyan érlek el benneteket?

Telefon: +36-23/747-629 (11:00 - 15:00-ig elérhető)

E-mail: ugyfelszolgalat.bivin@gmail.com

Online ügyfélszolgálat: https://www.bivin.hu/ugyfelszolgalat

Mikor érlek el benneteket?
Online ügyfélszolgálatunkon 09:00-17:00 óráig vagyunk elérhetőek, telefonon pedig 11:00-15:00-ig.
Személyesen is átvehetem a megrendelésemet?
Jelenleg nem elérhető a személyes átvétel webáruházunkban, de ha nem lennél elégedett a megrendelt termék(ek)kel, 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, a termék
vételárát pedig visszatérítjük.
Mi a további teendőm, ha előre utalást választottam?
A rendelést követő visszaigazoló e-mailben minden utaláshoz szükséges információt megtalálsz, a rendszer által számolt összeget utald át a megrendeléstől számított
7 napon belül számunkra. Utaláshoz szükséges adatok: BivinMarket.hu Kft., bankszámla szám: 10103104-27501000-01005007.
Fizehetek utánvéttel?

Természetesen igen! Ebben az esetben a rendszer által számolt összeget a csomag átvételekor kell majd kifizetni.

Javasoljuk azonban, hogy ha szeretnél spórolni 300 forintot, akkor inkább az online bankkártyás fizetést vagy az előre utalást válaszd ki a rendelés során.

Hogyan kerül hozzám a kiválasztott termék?

Termékeinket futárszolgálat szállítja házhoz az országon belül - a szállítási módokról bővebb információ ITT található.

Mi történik akkor, ha a futár nem talál otthon?
//////////////
Mi a teendő, ha gyári hibás vagy sérült terméket kaptam?

Írj egy e-mail-t, a ugyfelszolgalat.bivin@gmail.com címre, majd a hibás terméket ajánlott küldeményként juttasd vissza cégünk telephelyi címére (BivinMarket.hu Kft. – 2040 Budaörs, Sóvirág utca 8258. hrsz), majd postafordultával cseréljük és visszaküldjük az új terméket a vásárló címére.

Az utánvéttel visszaküldött terméket nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatási költsége is a vevőt terheli!

Nem kaptam garanciajegyet, mit tegyek?
A garancia érvényesítéséhez csak a számlára van szükség, ezt minden esetben emailben küldjük el, amikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak.
Mi a teendőm, ha nem tetszik a vásárolt termék, szeretnék elállni a vásárlástól?

A megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül a vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a BivinMarket Kft. köteles a termékért kifizetett vételárat visszateríteni a vásárlónak, legkésőbb a termék vissza érkezését követő 14 napon belül. Elállás esetén a termék visszajuttatása a vevő feladata és költsége. Utánvétes, porto csomagot nem áll módunkban átvenni. Visszaküldési cím: BivinMarket.hu Kft. – 2040 Budaörs, Sóvirág utca 8258. hrsz.

Garanciális problémám van, bemehetek személyesen?
Garanciális probléma esetén emailben (ugyfelszolgalat.bivin@gmail.com) vagy telefonon (+36-23/747-629) vedd fel velünk a kapcsolatot. Budapesti székhelyünkön
NINCS lehetőség személyes panaszügyintézésre!
Korábban regisztráltam az oldalon, de nem tudok belépni. Mit tegyek?

Oldalunk átalakítása után nem tudsz belépni a korábban használt jelszavaddal, de nem kell ismét regisztrálnod. Igényelj új jelszót korábban használt email címedhez (kattints arra, hogy 'Elfelejtettem a jelszavamat'), vagy válaszd az egyszerű belépést Facebook vagy Google fiókoddal.

A korábbi vásárlásaid sajnos nem lesznek elérhetőek megújult webáruházunkban.