Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

Mennyi idő alatt szállítják ki a megrendelt termékeket?

Minden esetben arra törekszünk, hogy 3 munkanapon belől megérkezzen a csomag, a kialakult veszélyhelyzet alatt azonban előfordulhat megnövekedett szállítási idő.

Ha kiszállításkor szeretnéd elkerülni a futárral való érintkezést, a biztonság növelése érdekében javasoljuk, hogy rendelésedkor válaszd az átutalást vagy bankkártyás fizetést.

Mettől meddig vagyunk elérhetőek?

Jelenleg online ügyfél szolgálatunkon vagyunk elérhetőek, 09:00-17:00 óráig.

Mik az elérhetőségeink?

Telefon: Ideiglenesen nem elérhető

E-mail: ugyfelszolgalat.bivin@gmail.com

Online ügyfélszolgálat: https://www.bivin.hu/ugyfelszolgalat

Megtaláltam a hirdetésüket, hogyan tudom megrendelni?

A bivinmarket.hu-n tegye kosárba a megrendelni kívánt terméket majd töltse ki az adatlapot értelemszerűen.

Nem kaptam visszaigazoló emailt a vásárlás után, mit tegyek?

Nézze meg a Promóciók, illetve a Spam mappát is. Előfordulhat, hogy a Gmail rendszere tévesen levélszemétként érzékeli a visszaigazoló emaileket.

Személyesen is átvehetem a megrendelésemet?

Jelenleg nem elérhető a személyes átvétel webáruházunkban, de ha nem lenne elégedett a megrendelt termék(ek)kel, 14 napon belül elállhat a vásárlástól, a termék vételárát pedig visszatérítjük. 

Kérhetem Postán maradó címzéssel a csomagomat?

Igen, ebben az esetben a megjegyzés rovatban tüntesse fel a kiválasztott posta számát, címét.

Mi a további teendőm, ha előre utalást választottam?

A rendelést követő visszaigazoló e-mailben minden utaláshoz szükséges információt megtalál, a rendszer által számolt összeget utalja át a megrendeléstől számított 7 napon belül (BivinMarket.hu Kft., bankszámla szám: 10103104-27501000-01005007).

Lehet Önöknél utánvéttel rendelni?

Igen, ebben az esetben a rendszer által számolt összeget a futárnak kell majd kifizetni.

Hogyan kerül hozzám a kiválasztott termék?

Termékeinket futárszolgálat szállítja házhoz az országon belül.

Mi történik akkor, ha a futár nem talál otthon?

Amennyiben a rendeléskor megadja, a telefonszámát a futár keresni fogja telefonon, vagy hagy egy értesítőt és leteszi a csomagot a legközelebbi postán, ahol még 10 napig átvehető a küldemény.

Mi a teendő, ha gyári hibás vagy sérült terméket kaptam?

Írjon egy e-mail-t, a ugyfelszolgalat.bivin@gmail.com címre, majd a hibás terméket ajánlott küldeményként juttassa vissza cégünk telephelyi címére (BivinMarket.hu Kft. – 2040 Budaörs, Sóvirág utca 8258. hrsz), majd postafordultával cseréljük és visszaküldjük az új terméket a vásárló címére. Az utánvéttel visszaküldött terméket nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatási költsége is a vevőt terheli!

Nem kaptam garanciajegyet, mit tegyek?

A garancia érvényesítéséhez csak a számlára van szükség, ezt minden esetben a megrendelt termék(ek) mellé tesszük, így a csomag tartalmazza.

Elfelejtettem beírni a megjegyzés rovatba, hogy milyen színt, méretet szeretnék mi a teendőm?

ugyfelszolgalat.bivin@gmail.com -on lehet jelezni felénk a rendelés feladásának napján.

Mi a teendőm, ha nem tetszik a vásárolt termék, szeretnék elállni a vásárlástól?

A megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül a vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a BivinMarket Kft. köteles a termékért kifizetett vételárat visszateríteni a vásárlónak, legkésőbb a termék vissza érkezését követő 14 napon belül. Elállás esetén a termék visszajuttatása a vevő feladata és költsége. Utánvétes, porto csomagot nem áll módunkban átvenni. Visszaküldési cím: BivinMarket.hu Kft. – 2040 Budaörs, Sóvirág utca 8258. hrsz.

Mi az a kupon kód és hol találom?

Kupon kódot azok a vásárlóink kapnak bizonyos időközönként, akik feliratkoznak hírlevelünkre, tehát mindig az aktuális hírlevelünkben találja majd. Bizonyos százalékú kedvezményekre jogosít a vásárlásából, ennek feltételei is szintén levelünkben találhatóak. A kedvezményt csak abban az esetben tudjuk jóváírni, ha a kódot megrendeléskor beírja a kijelölt mezőbe! Feliratkozás után csak akkor küldünk kuponkódot, amikor fut kuponos akció az oldalunkon (ez nem folyamatos).

Korábban regisztráltam az oldalon, de nem tudok belépni. Mit tegyek?

Oldalunk átalakítása után nem tud belépni a korábban használt jelszavával, de nem kell újra leadnia a regisztrációt. Választhatja az egyszerű, Facebook-os belépést, vagy igényelhet új jelszót korábban már használt email címéhez.

Az oldal tetejére